Jak zgłosić reklamację aby Twoja sprawa była rozwiązana najszybciej jak to możliwe?
Najsprawniej rozwiązywane zgłoszenia serwisowe to te, które od początku zawierają komplet informacji.
Wtedy szybko jesteśmy w stanie ustalić, czy należy wysłać część, czy też konieczna jest ingerencja serwisanta, a może sprawa jest na tyle prosta, że można sobie z nią poradzić samej/samemu.
Poniżej znajdziesz informacje czego potrzebujemy, aby rozwiązać Twoją sprawę najszybciej jak to możliwe:
Wysyłasz do nas maila na support@32m2treningu.pl a w nim zawierasz:
1. Co dokładnie się dzieje?
- Co jest głównym powodem zgłoszenia?
- Kiedy się to zaczęło?
- Jest więcej niż 1 temat do rozwiązania? Opisz każdy z osobna ( w jednym mailu ).
- Im konkretniej tym lepiej.
- Coś stuka? Napisz skąd dobiega dźwięk. W którym momencie ćwiczenia? Dźwięk pojawia się czasami, czy cały czas?
- Coś do siebie nie pasuje? napisz co do czego - zrób zdjęcia (pkt 2)
2. Zrób zdjęcia / film / audio, które zilustrują usterkę - w większości przypadków bez tego nie jesteśmy w stanie znaleźć odpowiedniego rozwiązania.
- Zadbaj o to, by nagranie, czy zdjęcie pokazywało o co chodzi - zgłaszasz nam że nie pasuje jakiś element? Zrób zdjęcie lub film jak przykładasz element do miejsca przewidzianego przez instrukcję.
- Coś się dzieje przy kręceniu? Nagraj filmik z audio żebyśmy mogli to zobaczyć / usłyszeć.
- Lepiej więcej materiałów niż mniej, więc tutaj się nie ograniczaj.
Uwaga: Jeśli załączniki są zbyt duże by dodać je do maila:
- załącz pliki na dysk google i w mailu dodaj link do udostępnionego załącznika
lub
- użyj https://wetransfer.com/ - nie musisz zakładać konta:
- dodajesz plik z nagraniem/zdjęciem/audio,
- wpisujesz swój adres e-mail,
- wpisujesz adres odbiorcy, tj. support@32m2treningu.pl
- wiadomość - tu wpisz numer zamówienia (to ten numer, który znajdziesz w temacie wszystkich maili od nas :) )
przy wysłaniu plików podajesz swojego maila, na który otrzymujesz 6-cyfrowy kod weryfikacyjny, po jego przepisaniu pliki są wysyłane do nas.
PS
Jeśli wysyłasz do nas pliki przez wetransfer, docierają one do nas osobnym mailem, więc już tych plików nie dodajesz do tej wiadomości ze zgłoszeniem.
3. W treści dodaj NUMER SERYJNY Twojego egzemplarza - ULTRA WAŻNE
- Bez niego nie jesteśmy w stanie rozpatrzeć Twojej reklamacji.
- Numer seryjny jest oznaczany jako "Serial number", lub " S/N" i znajduje się na białej naklejce na sprzęcie.
Szukasz naklejki z numerem seryjnym i nie możesz jej znaleźć ?
Zawsze na pierwszych stronach instrukcji obsługi Twojego sprzętu znajdziesz rycinę, pokazującą, gdzie Twój model posiada takową naklejkę.
4. Tytuł maila:
Napisz go wg poniższego wzoru:
"Reklamacja do zamówienia [numer zamówienia] [imię i nazwisko osoby na którą było zamówienie] [e-mail na który było zamówienie]"
Przykład:
"Reklamacja do zamówienia 526725 Jan Kowalski jankowalski@gmail.com"
- [numer zamówienia] - podczas realizacji zamówienia otrzymałeś/aś od nas kilka maili informujących o przebiegu realizacji.
W tytule każdej z tych wiadomości znajdziesz rzeczony numer
- [imię i nazwisko osoby na którą było zamówienie] - Zdarzają się sytuacje że zamówienie składane jest na jedną osobę, a płatnikiem jest ktoś inny, dlatego prosimy o podanie imienia i nazwiska osoby na którą było złożone zamówienie (NIE płatnika)
- [e-mail na który było zamówienie] - jeśli piszesz do nas z innego maila niż składałeś/aś zamówienie w celu weryfikacji napisz z jakiego adresu było pierwotne zamówienie,
Na tak przygotowaną i wysłaną wiadomość odpowiemy w ciągu 24 h w dni robocze
(Jeśli wyślesz mail o 12 w piątek to otrzymasz odpowiedź do 12 w poniedziałek)
PS
Zadbaj o to żeby mail ze zgłoszeniem reklamacyjnym był wysłany na skrzynkę: support@32m2treningu.pl, a nie na żadną inną.
Tylko w ten sposób możemy zagwarantować szybką odpowiedź. Na skrzynkę sklepową otrzymujemy masę maili, więc w przypadku wysłania wiadomości na inny adres istnieje ryzyko pominięcia takiego zgłoszenia.